تعهدات رنگانا و مشتری نسبت به یک دیگر

تعهدات رنگانا نسبت به مشتری

در رنگانا ما مشتاق هستیم تا احظاتی شیرین و آرامش بخش را برای شما به ارمغان بیاوریم لذا متعهد میشویم که محصول سفارش داده شده توسط شما، در یک بسته بندی کاملا سالم شامل یک عدد بوم رنگ آمیزی، تعدادی رنگ متناسب با نقاشی انتخابی، 3 عدد قلمو و یک راهنمای رنگ آمیزی به دست شما مشتری عزیز برسد. محصولات رنگانا عمدتا طی 1 الی 3 روز کاری آماده میشوند (بدیهی است که عصر پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی روزکاری محسوب نمیشوند) و سپس در اولین موقعیت، تحویل اداره پست میشوند. ارسال از طریق پست پیشتاز رایگان می باشد.

با توجه به این که محصولات رنگانا 100 درصد توسط ما گارانتی میشوند، لذا اگر هنگام دریافت بسته ی ارسالی از مامور پست متوجه مخدوش شدن بسته شدید به نحوی که به محصول آسیب رسیده باشد، این موضوع را با پشتیبانی ما در میان بگذارید تا ما در اولین فرصت به مشکل شما رسیدگی نماییم.

در صورت مخدوش شدن شدید بسته ی رنگانا پیش از تحویل (که توسط کارشناس رنگانا باید تایید شود) و درخواست مشتری برای بازگرداندن وجه، باید مراحل احراز هویت سفارش دهنده طبق نظر کارشناس رنگانا صورت گیرد، پس از انجام این مرحله در صورت تایید کارشناس، با بازگرداندن بسته ی رنگانا، مبلغ به شما بازگردانده میشود لذا الزامی است که با اطلاعات صحیح و رسمی اقدام به خرید نمایید و اگر خرید با عناوین غیررسمی و القاب و … صورت پذیرد، به دلیل عدم امکان احراز هویت، رنگانا هیچ تعهدی برای بازگشت وجه نخواهد داشت.همچنین اگر هرگونه سوال یا مشکلی داشتید میتوانید از طریق پشتیبانی پرسش خود را مطرح نمایید. تیم پشتیبانی رنگانا به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده است.

تعهدات خریدار نسبت به رنگانا

همانگونه که در تعریف محصولات رنگانا آمده است، این بوم های رنگ آمیزی ویژه ی رنگ آمیزی برای مشتریان عزیز طراحی شده است و تمامی حقوق محصول اعم از طراحی ها و غیره، متعلق به شرکت رنگانا می باشد و هرگونه استفاده غیر از رنگ آمیزی اعم از کپی برداری، فروش دوباره و … که خارج از عرف می باشند تخلف محسوب میشود و تیم رنگانا میتواند به صورت کاملا قانونی از فرد خاطی شکایت بنماید. تنها عواملی مجاز به فروش محصولات رنگانا هستند که به صورت قانونی مجوز فروش را از این شرکت کسب کرده باشند.

خریدار باید پیش از خرید به دقت محصول را بررسی نماید و از انتخاب خود مطمئن گردد و سپس سفارش دهد. اگر خریدار پس از پرداخت اعتراض نمود که من به دنبال محصول دیگری بوده ام و اشتباها این محصول را خریده ام (یا اعتراضات با ادبیات و منظورهای مختلف در همین راستا)، تصمیم لغو کردن یا نکردن سفارش و یا بازگرداندن وجه کاملا برعهده ی رنگانا می باشد.

تعهدات رنگانا به اطلاعات کاربران

با توجه به اینکه کاربر برای سفارش محصول آدرس پستی، شماره تماس و اطلاعاتی از این دست را با ما در میان میگذارد، ما متعهد میشویم که تمامی اطلاعات شما پیش ما محفوظ می ماند و هیچ گونه سواستفاده ای از این اطلاعات نخواهد شد.

رفتار مشتری نسبت به اطلاعات شخصی خود

مشتریان عزیزی که در سایت رنگانا ثبت نام مینمایند و خرید انجام میدهند به هیچ عنوان اطلاعات کاربری خویش شامل نام کاربری و گذرواژه را به هیچ فردی دیگری ندهند تا امکان دسترسی به اطلاعات شخصی و سواستفاده های جانبی از آنها برای فردی فراهم نشود. اگر از طریق عدم توجه به این تذکر، اطلاعات شما به دست فرد دیگری افتاد، رنگانا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد، لذا در حفظ و نگهداری اطلاعات حساب کاربری خود کوشا باشید.