بلاگ, بوم رنگ آمیزی

هدیه خاص برای سورپرایز: بوم رنگ آمیزی

هدیه خاص برای خانم ها - بوم رنگ آمیزی موزیکال رنگانا

هدیه خاص برای عزیزانتان

همیشه انتخاب یک هدیه خاص برای عزیزانمان که بتواند آنها را سورپرایز نماید کار سختی بوده است و هر چه آن فرد به ما نزدیک تر و با ما صمیمی تر باشد خرید کادو سخت تر نیز میشود.

اگر تا کنون زمان زیادی را برای یافتن یک هدیه خاص صرف نموده اید ولی هنوز به نتیجه ی دلخواهتان نرسیده اید، ما در رنگانا پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم. در ادامه با ما همراه باشید.

بوم رنگ آمیزی موزیکال رنگانا، یک هدیه خاص برای دوستانتان

به سختی میتوان فردی را یافت که به نقاشی و رنگ آمیزی مخصوصا رنگ آمیزی روی بوم با قلمو و رنگ اکریلیک علاقه نداشته باشد.

همه ی ما از کودکی آرزو داشته ایم تا لذت شیرین رنگ آمیزی روی بوم با قلمو و رنگ اکریلیک را تجربه نماییم ولی به دلایل مختلف مانند نداشتن مهارت و غیره این حس را تجربه نکرده ایم.

با کمک بوم رنگ آمیزی رنگانا میتوان بدون نیاز به هیچ مهارتی، این حس شیرین را تجربه کرد و نقاشی های حرفه ای کشید. فقط کافیست تا خانه های روی بوم را طبق شماره ی داخل آن با رنگ متناسب با آن شماره، رنگ آمیزی کنید تا در انتها به یک نقاشی زیبا تبدیل گردد.

بوم رنگ آمیزی موزیکال رنگانا چیست؟

همانطور که در بالا مختصرا توضیح دادیم، روی بوم رنگ آمیزی تعدادی خط و خطوط و خانه وجود دارد که داخل هر خانه یک عدد وجود دارد (مثلا 1). شما باید خانه های شماره یک را با رنگ شماره 1 رنگ آمیزی کنید ( و خانه های شماره 2 با رنگ شماره 2 الی آخر). در انتهای رنگ آمیزی، بوم به یک نقاشی زیبا تبدیل میشود.

رنگ های اکریلیک مورد نیاز برای رنگ آمیزی، سه قلموی با کیفیت در سایزهای مختلف و راهنمای رنگ آمیزی به همراه یک بوم آماده رنگ آمیزی رنگانا درون پکیج رنگانا وجود دارد.

بوم های رنگانا موزیکال هستند!

بوم های رنگ آمیزی رنگانا موزیکال هستند. در واقع پشت بوم رنگ آمیزی یک کد وجود دارد تا کافی است آن را با دوربین تلفن همراهتان اسکن نمایید تا یک موسیقی مخصوص آن بوم از تلفن همراه شما پخش شود. موسیقی مخصوص هر بوم رایگان است و هزینه ای ندارد ولی میتوانید با صرف هزینه ی اندکی، موسیقی یا ویس اختصاصی مدنظر خود را در پشت بوم قرار دهید.

کافیست پس از ثبت سفارش و خرید بوم مدنظرتان با شماره تماس 09331862019 تماس بگیرید و این موضوع را با همکاران ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *