رنگانا، یک هدیه‌ی متفاوت

شما چگونه هدیه انتخاب میکنید؟ هر چقدر فردی که میخواهیم برایش هدیه بخریم، برای ما عزیزتر باشد، انتخاب هدیه مناسب و متفاوت، سخت‌تر است. اما در مسیر انتخاب یک هدیه کاملا متفاوت در کنار شماییم، زیرا که در مسیر طراحی محصولات رنگانا، همواره در نظر داشته‌ایم که این محصولات علاوه بر اینکه امکان تجربه حس زیبای رنگ‌آمیزی روی بوم را برای همگان ایجاد میکنند، یک هدیه‌ی متفاوت و خاص نیز باشند. حال با یکدیگر ویژگی‌های تابلو رنگ‌آمیزی رنگانا ویژه رنگ آمیزی کودکان و بزرگسالان که آن را یک هدیه‌ی خاص میکند را مرور میکنیم.

بوم رنگ آمیزی رنگانا، بدون نیاز به هیچ وسیله‌ی دیگر

درون هر بسته‌ی رنگ آمیزی رنگانا، یک بوم رنگ نشده و شماره دار وجود دارد که خانه های آن باید طبق شماره‌شان رنگ شوند. اما فرد هدیه گیرنده برای رنگ آمیزی بوم به رنگ و قلمو نیاز ندارد، زیرا رنگ‌های اکریلیک مورد نیاز و همچنین سه قلمو نیز درون بسته قرار دارند. همچنین مقدار رنگ‌ها به حدی است که اصلا کم نمی آید اما در هر صورت ما تا انتهای رنگ‌آمیزی در کنار شما هستیم.

علاوه بر بوم، رنگ و قلمو، درون بسته، یک راهنمای رنگ‌آمیزی وجود دارد که جدا از اینکه برای رنگ‌آمیزی به هیچ مهارتی نیاز نیست اما نگرانی‌های فرد برای چگونگی رنگ‌آمیزی را از بین میبرد و تمام نکاتی که نیاز است برای رنگ کردن بوم بداند در آن ذکر شده است.

یکی دیگر از تفاوت‌های رنگانا با سایر تولیدکنندگان این محصولات در دنیا این است که رنگانا جزو معدود شرکت هایی است که در کنار وسایل بالا پالت رنگ نیز درون بسته قرار میدهد تا حس رنگ آمیزی به بهترین حالت ممکن ایجاد شود.

در کنار نکات بالا، بسته‌بندی بسیار ایمن و زیبای محصولات رنگانا یکی از نکات مهم در هدیه دادن است که از این بابت نیز خیال شما راحت است.

از فهرست بالای سایت از سربرگ فروشگاه رنگ آمیزی میوانید با انتخاب دسته بندی مدنظرتان وارد بخش فروشگاه بزرگسالان یا کودکان شوید و طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

انتقال صدای شما به عنوان هدیه

پکیج‌های رنگ آمیزی رنگانا موزیکال هستند یعنی پشت بوم بک کد تصویری یا همان QR CODE قرار گرفته است که وقتی با گوشی موبایل خود آن را اسکن میکنید، یک صفحه در گوشی موبایل شما باز میگردد و موسیقی مربوط به بوم از موبایل شما پخش میگردد تا با حس زیباتری به رنگ آمیزی بپردازید. این موسیقی رایگان است و هزینه‌ای برای شما ندارد اما شما میتوانید با هزینه‌ای بسیار کم، این موسیقی را تغییر دهید و به جای آن موسیقی‌ای که فرد هدیه گیرنده با آن خاطره دارد یا حتی یک فایل صوتی که خودتان در آن صحبت میکنید را قرار دهید. در این صورت وقتی وی کد را اسکن میکند، آن موسیقی خاص یا صدای شما را میشوند که (مثلا) به وی تولدش را تبریک میگویید.
لازم به ذکر است که هزینه‌ی تغییر موسیقی خود بوم، صرف نگهداری فایل صوتی مدنظر شما میگردد تا شما حتی اگر 50 سال آینده نیز این کد را اسکن کنید، فایل صوتی شما پخش شود.

کاغذ کادوی مخصوص پکیج‌های رنگ‌آمیزی رنگانا

ما برای هرچه خاص تر نمودن هدیه شما، کاغذ کادوهایی را نیز طراحی کرده‌ایم که هم زیبایی چشم نوازی به هدیه میدهند و هم با توجه به ابعاد بزرگ بسته بندی، با یکی از این کاغذ کادوها به راحتی میتوانید پکیج خریداری شده را بسته بندی کنید، که البته در این میان کاغذ کادوی اختصاصی طرح روزنامه رنگانا نیز میتواند به شدت هدیه را خاص تر کند، زیرا خبر اصلی این روزنامه متناسب با نظر شما تغییر میکند. برای مشاهده‌ همه‌ی کاغذ کادو ها میتوانید از این لینک استفاده نمایید.