بلاگ, بوم رنگ آمیزی

بوم رنگ آمیزی موزیکال رنگانا چیست؟

بوم رنگ آمیزی موزیکال رنگانا

بوم رنگ آمیزی موزیکال، یک محصول بینظیر در دنیا

بوم رنگ آمیزی چیه؟ تقریبا میتشه گفت که با توجه به این که از سال 1950 تابلو رنگ آمیزی ویژه رنگ آمیزی کودکان و بزرگسالان در دنیا متداول بوده، از این رو این بوم ها محصولی هستند که در دنیا مشتاقان بسیار زیادی داره و با طرح های مختلف ارائه میشن اما در راستای بهبود این محصول ما در رنگانا توانستیم بوم رنگ آمیزی موزیکال طراحی و تولید کنیم که در دنیا نمونه ی مشابه نداره.

بوم رنگ آمیزی موزیکال چیست؟

برای توضیح موزیکال بودن بوم ابتدا لازمه با خود بوم رنگ آمیزی آشنا بشیم. بوم رنگ آمیزی محصولیه که به شما کمک میکنه بدون نیاز به هیچ مهارتی لذت رنگ آمیزی روی بوم نقاشی با قلمو و رنگ را تجربه کنید.

روی بوم رنگ آمیزی خط و خطوط و خانه هایی وجود داره که داخل هر خانه یک شماره موجوده و شما باید هر خانه را با رنگ متناظر با همان شماره رنگ آمیزی کنین، مثلا باید خانه هایی که شماره ی 2 دارند را با رنگ شماره ی 2 رنگ آمیزی کنید.

رنگ های اکریلیک مورد نیاز برای رنگ آمیزی و 3 قلمو در سایز های مختلف نیز به همراه یک بوم 50 در 70 سانتی متری در پکیج رنگانا موجوده.

اما وجه تمایز بوم های رنگ آمیزی رنگانا با محصولات مشابه در سراسر دنیا موزیکال بودن آن است. پشت هر بوم رنگ آمیزی یک کد وجود دارد که باید آن را با دوربین موبایل خود اسکن نمایید. پس از اسکن و شناسایی کد، یک موسیقی که مخصوص آن بوم است از گوشی شما پخش میگردد.

سفارشی سازی کردن موسیقی بوم رنگ آمیزی

موسیقی هر بوم مختص آن بوم است اما به پیشنهاد مشتری امکان سفارشی سازی موسیقی بوم مد نظر وی وجود دارد. به طور مثال شما میتوانید صدای خود را ضبط کنید و تولد دوست و عزیزتان را تبریک بگویید و فایل آن را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا آن موسیقی را به صورت کد در بیاوریم و در پشت بوم شما قرار دهیم تا دوستتان با اسکن کردن آن، سورپرایز شود.

حال رنگانا با افتخار تنها تولیدکننده ی بوم های رنگ آمیزی موزیکال در دنیا می باشد.

اگه دوست داری تاریخچه بوم های آماده رنگ آمیزی رو مطالعه کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *