رنگ آمیزی کودکان

کودکان همواره سرشار از استعدادهایی هستند که از وجودشان بیخبریم ولی باید در راستای شکوفایی استعدادها و رشد هنری کودکان و فرزندان هر آنجه در توان داریم را انجام دهیم. رنگ آمیزی کودکان را در این راستان یاری میکند و باعث میشود احساسات و ظرفیت هایی را در خود کشف کنند که پیش از آن، از این بخش وجودی خود خبر نداشتند.

تابلو رنگ آمیزی کودکان

شاید برای شما سوال باشد که تابلو رنگ آمیزی کودکان رنگانا چگونه به کودک شما کمک میکند که استعدادهای خود را شکوفا کنند؟ بوم رنگ آمیزی کودکان با محصولات همین حوزه که مخصوص آقایان است چند تفاوت دارد که تفاوت اصلی آن این است که در خانه های روی بوم به جای استفاده از شماره و حروف، از شکلک استفاده شده است. به این ترتیب این شکلک ها در راستای تقویت قدرت شناخت کودکان هم بسیار مفید هستند و هم سرگرم کننده. اما طرز کار تابلوهای رنگ امیزی کودکان رنگانا چگونه است؟

رنگ آمیزی کودکان | تابلوهای رنگ آمیزی کودکان رنگانا

 

رنگ آمیزی نقاشی کودکانه با تابلوهای رنگ آمیزی کودکان رنگانا

طرح نقاشی انتخاب شما به صورت رنگ نشده روی بوم قرار داره و کافیه تا کودک شما طبق راهنما اون رو رنگ آمیزی بکنه. اما این راهنما چیه؟ داخل هر خونه روی بوم یک شکلک قرار داره. شکلک هایی مثل سیب، مثلث، برگ، ساعت، کتاب و …  که همین شکلک ها عینا روی قوطی های رنگ نیز قرار دارند و مثلا خانه هایی که داخل آنها شکلک سیب وجود دارد باید رنگی که روی آن علامت سیب قرار دارد رنگ آمیزی شوند یا خانه هایی که داخل آن شکلک ساعت قرار دارد باید با رنگ ساعت رنگ آمیزی شوند تا در انتها به یک نقاشی زیبا و کودکانه تبدیل شوند. اگر به دنبال یک سرگرمی آموزشی و تفریحی سالم برای کودکانتان هستین و یا میخواهید با خرید کادو برای کودکان آن ها را خوشحال کنید، بوم های رنگ آمیزی کودکان رنگانا برای این منظور عالی هستند.

محتویات پک رنگ آمیزی کودکان

یک بوم رنگ نشده مخصوص کودک که طرح انتخابی شما روی آن به ورت رنگ نشده قرار دارد. سایز این بوم 50 در 70 سانتی متر است.

رنگ های اکریلیک مورد نیاز برای رنگ آمیزی طرح انتخابی شما. لازم به ذکر است که رنگ های هر طرح مخصوص همان طرح است.

4 قلمو در سایزهای مختلف

پالت نقاشی

راهنمای رنگ آمیزی، در این راهنما هر آنچه که نیاز است والدین کودک بدانند و به کودک عزیزشان اموزش دهند نوشته شده است، از شیوه نگهداری قلموها تا استفاده از رنگ ها و پالت نقاشی.

بنابراین فرزند شما به هیچ وسیله یا راهنمایی دیگری جهت رنگ آمیزی نیاز ندارد.

همچنین ارسال با پست پیشتاز و به سراسر کشور به صورت رایگان انجام میشود.

پس از ثبت سفارش شما یک الی 5 روز کاری طول میکشد تا سفارش شما آماده شود و سپس در روز بعد تحویل پست میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *