بلاگ, بوم رنگ آمیزی

حضور سرزده رنگانا بین مردم اصفهان

بوم های رنگ آمیزی رنگانا - کمپین چهارباغ

بوم های رنگ آمیزی در چهارباغ

ما در تاریخ 23 خراد 1398 با هماهنگی با شهرداری محترم اصفهان و مدیریت محترم مجموعه چهارباغ اصفهان، به صورت سرزده و بدون اعلام قبلی بین مردم اصفهان حاضر شدیم تا در کنار هم یک تابلو رنگ آمیزی بزرگ را رنگ کنیم و مردم را با بوم های رنگ امیزی رنگانا آشنا کنیم. همانطور که میدانید این تابلو ها هم مخصول بزرگسالان است و هم برای رنگ آمیزی کودکان مناسب است.

حضور مردم در کمپین رنگانا

در راستای این کمپین دو تن از همکارانمان با یک بوم بوم رنگ آمیزی در سایز 100 در 120 با طرحی از یک فرش زیبا که نمایانگر هنر و ذوق مردم اصفهان بود در چهارباغ عباسی مستقر شدند و مردم با رنگ کردن این بوم رنگ آمیزی به تکمیل این فرش زیبا کمک کردند.

حضور مردم در کمپین رنگانا در چهارباغ

اما ارزش این فرش رنگانا نه به کیفیت یا هر عامل دیگر بلکه به حس خوب و حضور پرشور مردم در این کمپین باز میگشت که از عصر پنجشنبه تا ساعات انتهایی شب در کنار ما بودند و با استقبال بینظیر موجب شدند تا خاطره ای زیبا برای رنگانا ثبت شود.

کمپین های بعدی

نتیجه ی بسیار دلنشین این کمپین باعث شد تا ما برای کمپین های دیگر و حضور مجدد بین مردم از همین الان برنامه های جذاب تری در نظر داشته باشیم تا بتوانیم به نحوی زیباتر پاسخگوی محبت مردم مهربان اصفهان باشیم.

در راستای این کمپین مردم اصفهان با رنگ کردن بوم رنگ آمیزی، با بوم های رنگ امیزی رنگانا آشنا شدند و خود به عنوان یک رسانه ی علاقه مند به صورت خودجوش به ما در اطلاع رسانی کمپین در شبکه های اجتماعی کمک شایانی کردند.

مردم اصفهان در حال رنگ امیزی بوم رنگانا

در انتها ما از مردم فهیم و هنردوست اصفهان که با حضور دلنشین و پر از لبخند خود در کنار ما به ما انرژی بسیاری برای ادامه ی این مسیر دادند تشکر میکنیم و همانطور که پنج شنبه در چهارباغ قول دادیم به زودی باز هم در بین مردم حضور پیدا میکنیم تا باز در کنار یک دیگر لبخند را نقاشی کنیم.

برای اطلاع بیشتر میتوانید تاریخچه بوم های رنگ آمیزی در دنیا را مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *